КОНЦЕРТ • Ана Петровић, сопран • Миливоје Вељић, клавир • 2018-03-05 • 19:30 • Дворана Дома културе

 

ПРОГРАМ

Dvoržak: Rusalka, arija Rusalke iz prvog čina (Měsíčku na nebi hlubokém)

Milojević: Marika

Prebanda: Niz bašču

Kristić: Nimfa

Konjović: Triput ti čukna

Pučini: Đani Skiki, arija Laurete (O mio babbino caro)

Pučini: Boemi, arija Mimi iz 3. čina (Donde lieta uscì)

Pučini: Turandot, arija Liu iz 3. Čina (Tu che di gel sei cinta)

Masne: Elegija

Masne: Herodiada, arija Salome iz prvog čina (Il est doux, il est bon)

Sati: Ja te želim

Guno: Faust, arija Margarete iz 3. čina (Oh, Dieu…. Ah! Je ris de me voir..)

 

Ana Petrović (1983, Јagodina) je završila diplomske i specijalističke studije na FMU u Beogradu. Na Filološkom fakultetu u Beogradu, na katedri za engleski jezik i književnost, završila je osnovne i master studije. Održala je solističke koncerte u Srbiji, a takođe je nastupala i u Austriji, Sloveniji i Nemačkoj. U dramskoj predstavi Amadeus u režiji Alise Stojanović, u Beogradskom dramskom pozorištu, igrala je ulogu Ventičelija. Bila je član operskog studija Borislav Popović pri Narodnom pozorištu u Beogradu i Kluba mladih u operskoj kući Madlenijanum u Zemunu.

Bila je stipendista letnje škole Univerziteta u Beču (ISA PragWienBudapest, 2010), kao i letnje škole Oper Oder Spree u Beskovu, Nemačka (2013). Kao dobitnica nagrade za najbolju interpretaciju, osvojila je i stipendiju za učešće na istoj školi naredne godine. Od 2015. svakog leta se usavršava u Zagrebu na letnjoj akademiji Canto, koju vode umetnici sa višegodišnjim angažmanom u Metropolitenu. Od te godine, na voklanoj tehnici radi sa Ajrom Sifom. Pohađala je mnoge majstorske kurseve, a ističe rad sa baritonom Davidom Bižićem, od koga o operi i umetnosti pevanja uči od 2012. godine.

Od 2013. godine nastupa u “Madlenijanumu” u ulogama Papagene u Mocartovoj “Čarobnoj fruli” i Donicetijevom “Ljubavnom napitku”. Debitovala je kao Mimi u Pučinijevim “Boemima” (2014) u Narodnom pozorištu u Beogradu. Tokom sezone 2015/2016. započela je rad sa dirigentom Mladenom Jaguštom na ulozi Violete u Verdijevoj operi “Travijata” u Narodnom pozorištu u Beogradu. U januaru 2017. godine je debitovala kao Tatjana u “Onjeginu” Čajkovskog, a u januaru 2018. godine kao Dezdemona u Verdijevom “Otelu”, takođe u Narodnom pozorištu u Beogradu. Radeći na tim ulogama, učila je od dirigenata Ane Zorane Brajević, Zorice Mitev i Dejana Savića.

Na trećem Boljšoj festivalu na Mokroj gori (2015) osvojila je drugu nagradu zajedno sa pijanistom Strahinjom Đokićem.

Od 2010. godine radi kao profesor engleskog jezika na Fakultetu za medije i komunikacije u Beogradu, na Univerzitetu Singidunum.

 

Milivoje Veljić je zaposlen na Katedri za solo pevanje FMU u Beogradu, u zvanju višeg umetničkog saradnika. Sviranje klavira je učio kod Svetlane Milošević, Mirjane Žiravac i Branke Žiravac, u čijoj klasi je maturirao u SMŠ Dr Vojislav Vučković. Diplomirao je na Katedri za klavir na FMU u klasi prof. Lidije Stanković. Dobitnik je nagrade Fakulteta iz Fonda Jelene Pavlović za najboljeg diplomca Katedre za klavir. Doktorirao je na Katedri za kamernu muziku pod mentorstvom prof. Ljudmile Gros-Popović.
Od 2009. godine je umetnički saradnik u klasama prof. emeritus Biserke Cvejić i redovnog profesora Nikole Kitanovskog. Od samog početka svog profesionalnog angažovanja na FMU aktivno učestvuje u ciklusu koncerata Put ka Belkantu, pri čemu je, koncertirajući sa studentima, nastupio u više od dvadeset gradova Srbije.
Bio je zvanični pijanista 43. međunarodnog takmičenja Muzičke omladine Beograda, tri festivala Obzorja na Tisi u Novom Bečeju, dva međunarodna takmičenja solo pevača Lazar Jovanović u Beogradu, kao i međunarodnog takmičenja Nikola Cvejić u Rumi.
Sarađivao je sa Muzičkom produkcijom RTS i Narodnim pozorištem u Beogradu. Član je Udruženja muzičkih umetnika Srbije i Muzičko opersko teatarske organizacije. Osnivač je dua Shake&Spear.

You may also like...